piątek, 8 kwietnia 2011

Zdolności

przyglądanie się przejawom zdolności (lub ich braku) moich dzieci (no dobra, dziecka) jest dla mnie ekscytujące. może dlatego, ze na razie nie czuję się zawiedziona.
co prawda plastycznie Kubuś leży
(szkoda, oczywiście!), ale za to werbalnie... miód na moje uszy! jak on się pięknie wypowiada! jakich słów używa! jakich zwrotów! większości oczywiście nie zapamiętuję i myślę, że czas najwyższy coś z tym zrobić.
kilka zapamiętanych:

- Kubusiu, czy możesz wnieść te niańki do domu? [nie, nie były to dwie otyłe kobiety :-))]
- Jeśli chcesz, to je wniosę.

- Kubusiu, co robiłeś dzisiaj w klubiku?
- Byliśmy na dworze i zjeżdżałem na zjeżdżalni. Na dwóch zjeżdżalniach.
- A byłeś w piaskownicy?
- Nie, w piaskownicy niestety nie byłem...

Kubusia rozliczne zwierzątka prowadzą bardzo dużo dialogów. mnie rozłożył jeden z nich. a raczej przedstawienie go:
- Żyrafko, czy możesz oddać mi swoją gumkę?
- O, tak! - zgodziła się żyrafka.  [!!!]

no i ta bystrość umysłu, uważność.
scena rozgrywa się w łazience. jestem w niej ja, Kubuś, Franio i Babcia. Babcia nosi marudzącego już Frania na rękach.
B.: Chodź, Franiu, pójdziemy do drugiego pokoiku.
na czole Kuby pojawia się typowa zmarszczka
K.: Mamo, czy to jest pokoik?
M.: Nie, Kubusiu, to jest łazienka.
K.: To dlaczego Babcia powiedziała "pójdziemy do drugiego pokoiku"??


tak wygląda ten nasz cud:
kocham go ogromnie!

4 komentarze:

pani od rysunkow pisze...

czy Kuba powiedzial CALE to zdanie: - O, tak! - zgodziła się żyrafka.
wlacznie z: zgodzila sie zyrafka?

whoa! moja krew! wiedzialam, ze pochodzimy od jednej istoty kosmicznej! a po cioci na pewno odziedziczyl talent rysowniczy. on sie jeszcze ujawni :) spoko loko :)

mama FiK pisze...

tak, Kuba powiedział CAŁE to zdanie, włącznie z "zgodziła się żyrafka"!! czy sądzisz, że w innym przypadku bym się tak ekscytowała, żeby dać trzy wykrzykniki??? wiem, że gdyby Lucek powiedział "o, tak!", to byś się ekscytowała...
a talent po 30tce? no, jeśli rzeczywiście tej skali, co cioteczka, to mogę poczekać...

zuza pisze...

fajntastyczne dziecko!;] gratuluję:)

pani od rysunkow pisze...

CALE... to moze jakies korepetycje wymienne