czwartek, 2 grudnia 2010

Zmiana

proszę Pani! proszę Pana!
zaszła u nas wielka zmiana!

no cóż, muszę po prostu przyznać, że pozwoliłam Kubusiowi przestać być dzidziusiem. skoro będzie starszym bratem, to już chyba czas, żeby był małym chłopczykiem.
zrobiłam to jednak nie bez żalu...
 na szczęście zmiana jest tylko zewnętrzna :-)  cudne wnętrze Kubusia wydaje się być nienaruszone...

a wnętrze jest naprawdę cudne! rozbraja mnie wszystko, a dziś szczególnie poczucie humoru. nic konkretnego nie mam w tej sprawie do napisania - po prostu po raz kolejny zachwycił mnie fakt, że Kubuś sobie żartuje :-) 

5 komentarzy:

pani od rysunkow pisze...

ide dzis pierwszy raz od chyba szesciu lat do fryzjera. mam nadzieje, ze nie bede wygladala na chlopca (bardziej niz wygladam);)

a Kuba taki inny. no nie wiem sama... choc w kazdych wlosach ladny.

usciski od cioci m. :)

Anonimowy pisze...

a mnie się bardzo ta zmiana podoba. łobuz po prostu :), ulubieniec cioci z Holandii.

Katarzyna Gałązka pisze...

jest mu pieknie!!!!!

Unknown pisze...

Mama syna opitoliła żeby jej łatwiej było :) w końcu mniej mycia i czesania a każda minuta będzie cenna...ale wygląda cudnie, jakiś taki starszy się zrobił. A co on na to?

Sheba pisze...

Piekny chlopczyk,jest w wieku mojego wnuka.Wlosy zawsze odrastaja.