poniedziałek, 19 lipca 2010

Manifestacja (poglądów)

Kuba zaangażował się społecznie. no, nie miał wyjścia :-)
zanim jednak do manifestacji (zaangażowania) doszło, musiał chwilę cierpliwie poczekać. dłuższą chwilęna szczęście w okolicy, w której oczekiwał, był klimatyzowany hotel. to pozwoliło na chwilę wytchnienia wobec obezwładniającego upału. no i na obcowanie ze sztuką
znudzony oczekiwaniem Kuba postanowił już wziąć udział w jakiejś konferencji
a w końcu pozwolił wywieźć się na wózku
a w końcu...
tak, to w naszej stolicy odbyła się ta parada!
pod tym hasłem i my się podpisujemy:
a pod tym jeszcze bardziej zdecydowanie: było kolorowo:
i wesoło:
różnorodnie: i bezpiecznie:
to najbardziej zdrożny obrazek, jaki udało nam się zaobserwować :-)
a to najbardziej roznegliżowana postać, jaką udało nam się zaobserwować. raczej nie reprezentowała mniejszości seksualnych. na pewno wpadła w oko Kubie:a to idol mamy :-)
Kuba - choć wykończony upałem - był zaciekawiony
i potwornie głodny

2 komentarze:

pani od rysunkow pisze...

pod jakim haslem sie podpisujecie? lambda bydgoszcz? ;)

ciesze sie, ze sie tam spotkalam z Wami w tak roznorodnej konfiguracji. ja nawet przez chwile, niczego nieswiadoma, bylam w grupie przeciwnikow. ale tata Kuby tez ;) mam dowody :P

mama FiK pisze...

oooo, zapomniałam zalinkowac dowodów :-((
a raczej bezczelnie wkleić :-)