wtorek, 20 lipca 2010

Przygotowanie do urodzin ;-)

to był bogaty w emocje dzień.
BARDZO bogaty ;-)
i bardzo przyjemny. a właściwie BARDZO przyjemny.
i pod pewnymi względami przełomowy :-)

ale po kolei:
zaczęło się od wizyty u...u lekarza! nie widać tego, prawda? bo to i gabinet odpowiednio wyposażony i lekarz przyjemny... choć dał skierowanie na nieprzyjemne badanie, wiążące się z wkłuciem. ponoć dzięki temu dowiemy się czegoś na temat potencjalnego uczulenia na mleko (ciągle wyeliminowane) i gluten (to chyba nietolerancja, sama nie wiem).
Kubuś trochę popłakał, żeby to odbębnić, ale potem szybko było ok.

a potem...
pierwsze prawdziwe postrzyżyny!!!
długie, prawda? tzn. długie były...
serce bolało, ale rozsądek zwyciężył - zapowiadana druga fala upałów + długie włosy + aktywność = nic przyjemnego...
zadbałam więc o miłe okoliczności przyrody, żeby było (mi) łatwiej i jakoś poszło
tyle zostało...
dla mnie Kuba z małego dziecka (dzidziusia) stał się chłopczykiem:
po namyśle poprosiłam nawet o poprawkę, bo wydawało mi się za długo :-)
a potem Kuba udał się z Tatą na degustację kawy
przy okazji wykorzystał od razu swój (nowy) urok, żeby uwieść panią baristkę (?)
z powodzeniem!

potem droga na plac zabaw
prezentacja fryzurytak wygląda z przodu
i zaspokajanie Tatowych ambicji:
a mnie najbardziej podobało się to:troskliwi tatusiowie w akcji :-)

potem chłopaki udali się na pierogi, a mama w swoich Bardzo Ważnych Sprawach, zaś wieczór był jeszcze przyjemniejszy, acz już nieudokumentowany.

życzę sobie więcej takich dni!

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Chłopczyk BARDZO mi się podoba. Buziaki przed-urodzinowe! Ciotka Iza

mama FiK pisze...

czekamy na urodzinowe :-)
to juz tuż tuż!